Zavedení výrobku firmy EUROHUNT, s.r.o. na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zavedení výrobku firmy EUROHUNT, s.r.o. na český trh

Show full item record

No preview available
Title: Zavedení výrobku firmy EUROHUNT, s.r.o. na český trh
Author: Kapustová, Lucie
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Cílem diplomové práce je vypracování projektu zavádění nového výrobku firmy EUROHUNT, s.r.o. na český trh. Diplomová práce se skládá ze tří částí. První část obsahuje teoretické poznatky týkající se dané problematiky. Druhá, praktická část, je zaměřena na analýzu firmy EUROHUNT, s.r.o. a na její výrobek, výstražné zařízení pro zvěř. Tato část obsahuje profil firmy i výrobku, analýzu trhu, SWOT analýzu, matici BCG, životní cyklus výrobku, primární a sekundární výzkum. Poslední částí je projekt samotného zavedení výrobku na český trh. Je zaměřen na marketingové situace a cíle, kampaň, cílovou skupinu, komunikační strategii, varianty projektu a rizikovou analýzu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10025
Date: 2009-08-21
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2029
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: D 11138


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kapustová_2009_dp.pdfBlocked 2.154Mb PDF View/Open
kapustová_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
kapustová_2009_op.doc 49Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account