Event marketing a jeho současné postavení v komunikačním mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing a jeho současné postavení v komunikačním mixu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Hofman, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-18T02:04:09Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10071
dc.description.abstract Hlavním cílem diplomové práce je určit postavení a význam event marketingu v současném komunikačním mixu. Teoretická část shrnuje informace a sekundární data o tomto emocionálním komunikačním nástroji. Praktická část nejprve analyzuje tři event marketingové aktivity na základě stanovených kritérií a dále hodnotí výsledky dotazníkového šetření mezi odbornou marketingovou veřejností, které jsou poté porovnány s teoretickými východisky. Projektová část obsahuje návrh obecně ideálních postupů při plánování, realizaci a vyhodnocení event marketingových aktivit. cs
dc.format 75 s., 9 s. příloh cs
dc.format.extent 2045437 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2029
dc.subject event marketing cs
dc.subject event cs
dc.subject emoce cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject event controlling cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject komunikační nástroj cs
dc.subject BTL komunikace cs
dc.subject event marketingová agentura cs
dc.subject event marketing en
dc.subject event en
dc.subject emotions en
dc.subject communication mix en
dc.subject event controlling en
dc.subject effectivity en
dc.subject communication tool en
dc.subject BTL communication en
dc.subject event marketing agency en
dc.title Event marketing a jeho současné postavení v komunikačním mixu cs
dc.title.alternative Event marketing and its current position in communication mix en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jurášková, Olga
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.date.vskp-available 2029-04-27
dc.description.abstract-translated The main aim of the thesis is to determine position and meaning of event marketing in present communication mix. Theoretical part sums up information and secondary data about this emotional communication tool. In the practical part an analysis of three event marketing activities is presented, based on the set criteria as well as results of the questionnaire examination among the professional marketing community, which are being compared against the theoretical resources. The project part encompasses a proposal of common ideal approaches while planning, implementing and evaluating the event marketing activities. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10601
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
hofman_2009_dp.pdfBlocked 1.950Mb PDF View/Open
hofman_2009_vp.doc 51Kb Microsoft Word View/Open
hofman_2009_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account