Firemní a komunikační strategie společnosti Radio Zlín s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Firemní a komunikační strategie společnosti Radio Zlín s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

Show full item record

No preview available
Title: Firemní a komunikační strategie společnosti Radio Zlín s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti
Author: Volfová, Petra
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Cílem diplomové práce je zjistit, jakým způsobem lze zvýšit konkurenceschopnost společ-nosti Rádia Zlín vůči silné konkurenci, která ve Zlínském kraji působí.Teoretická část vy-mezuje základní pojmy z rozhlasového prostředí a mapuje rozhlasovou krajinu za období posledních pěti let. Praktická část je věnována analýze konkurence regionální stanice a primárním marketingovým výzkumům cílových skupin - posluchačů a obchodních partne-rů. Projektová část je zpracována na základě výsledků zmíněných výzkumů a jsou zde na-vrženy prostředky, které pomohou posílit postavení rozhlasové stanice ve stále rozrůstající se konkurenci, a to ve třech základních oblastech stanice: program, prodej a komerční ko-munikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10115
Date: 2009-04-27
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10641


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
volfová_2009_dp.pdfBlocked 1.152Mb PDF View/Open
volfová_2009_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open
volfová_2009_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account