Selfpromotion Prima TV

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Selfpromotion Prima TV

Show full item record

No preview available
Title: Selfpromotion Prima TV
Author: Neudeková, Petra
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Stejně jako jiné televize, i Prima má svůj autopropagační pořad, jehož prostřednictvím promuje především vlastní tvorbu. Vzhledem ke konkurenci už dnes ale nestačí pouze prezentovat záměr, je potřeba doplnit jej o prvky, které ozvláštní, o přidanou hodnotu. Všechny tři české televize mají téměř stejnou akvizici a většinu filmů už diváci viděli dříve na jiném programu. Promotion k těmto pořadům tedy musí být o to vynalézavější. Tato práce popisuje formát Prima TV a zároveň se pokouší najít nové možnosti autopropagačního pořadu, konkrétně pořadu Prima televize.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1015
Date: 2006-05-15
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 2726


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
neudeková_2006_dp.pdfBlocked 11.53Mb PDF
neudeková_2006_vp.doc 60Kb Microsoft Word View/Open
neudeková_2006_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account