Úloha a význam internetu v marketingových komunikacích

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Úloha a význam internetu v marketingových komunikacích

Show full item record

No preview available
Title: Úloha a význam internetu v marketingových komunikacích
Author: Lacinová, Kateřina
Advisor: Prachař, Štěpán
Abstract: Práce shrnuje teoretická východiska, která by měla mít na paměti firma uvažující o své prezentaci na internetu. Alespoň částečně ukazuje vývoj internetu, jeho rozšíření a možnost aplikací marketingových komunikací. Také vysvětluje základní pojmy. V praktické části analyzuje existující webové stránky různých organizací a snaží se na nich ukázat příklady správně řešených záležitostí, ale také nedostatky těchto prezentací. Projektová část je zaměřena na navržení a uvedení webových stránek konkrétní organizace s přihlédnutím k dříve zmíněným faktům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1020
Date: 2006-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2011
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lacinová_2006_dp.pdfBlocked 1.834Mb PDF
lacinová_2006_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
lacinová_2006_op.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account