Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy AEV spol. s r. o. využitím nástrojů marketingového mixu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy AEV spol. s r. o. využitím nástrojů marketingového mixu

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy AEV spol. s r. o. využitím nástrojů marketingového mixu
Author: Klabalová, Silvie
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Ve své diplomové práci se zabývám marketingovým řízením a zvýšením konkurenceschopnosti firmy AEV spol. s r. o Teoretická část je zaměřena na popis marketingových činností a jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Součástí je charakteristika marketingové situační analýzy, která tvoří podklad pro analýzy použité v praktické části. V praktické části se zabývám podrobnou analýzou firmy (SWOT, konkurence, zákazníci). Hlavním úkolem práce bylo identifikovat klíčové faktory úspěchu firmy, analyzovat současné postavení firmy na trhu. V projektové části se snažím poskytnou návrhy a doporučení zvláště v oblasti marketingové komunikace. Práce je zakončena nákladovou a rizikovou analýzou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1026
Date: 2006-05-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2016
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
klabalová_2006_dp.pdfBlocked 3.989Mb PDF View/Open
klabalová_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word View/Open
klabalová_2006_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account