Projekt zavedení elektronického monitoringu v merchandisingové agentuře

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení elektronického monitoringu v merchandisingové agentuře

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zavedení elektronického monitoringu v merchandisingové agentuře
Author: Migotová, Miroslava
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Tématem této diplomové práce je projekt zavedení elektronického monitoringu v merchandisingové agentuře, která chce kvůli zvýšení konkurenceschopnosti zlepšit úroveň předávání informací mezi merchandisery a klienty. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy komunikace a podpory prodeje, a to především ve vztahu k merchandisingu. Definovány jsou také poznatky z informatiky týkající se informačních systémů. V analytické části diplomové práce je provedena analýza současného stavu firmy a na základě získaných výsledků je navrženo vhodné opatření pro další rozvoj v oblasti komunikace. V projektové části jsou zpracovány kroky vedoucí k zavedení elektronického monitoringu. Hlavním cílem projektové části je výběr vhodného řešení pro sběr dat a jeho implementace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10378
Date: 2009-05-04
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Podniková ekonomika
Grade for thesis and defense: B 11010


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
migotová_2009_dp.pdfBlocked 2.228Mb PDF View/Open
migotová_2009_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
migotová_2009_op.doc 46Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account