Adaptace dětí v první třídě základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Adaptace dětí v první třídě základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zajitzová, Eliška
dc.contributor.author Chýlová, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-18T04:39:50Z
dc.date.available 2010-07-18T04:39:50Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10381
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na adaptaci dětí v první třídě základní školy pohledem rodičů a pedagogů. V teoretické části popisuji osobnost dítěte předškolního a mladšího školního věku, proces adaptace na školní prostředí a význam rodiny a školy při adaptaci dítěte na školní prostředí. Praktická část popisuje výsledky kvantitativního výzkumu, který je tvořen z dotazníků od rodičů a učitelů dětí prvních tříd základní školy ve Zlíně. cs
dc.format 79 s. cs
dc.format.extent 2649708 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject adaptace cs
dc.subject dítě cs
dc.subject rodina cs
dc.subject škola cs
dc.subject adaptation en
dc.subject child en
dc.subject family en
dc.subject school en
dc.title Adaptace dětí v první třídě základní školy cs
dc.title.alternative Adaptation of children in the first class of basic schools en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Marášková, Ivana
dc.date.accepted 2009-06-16
dc.description.abstract-translated In my Bc. Thesis I have focused on adaptation of children in the first class of basic schools from the view of parents and teachers. In the teoretical part I have described child personality in efore-school-age and younger-school-age, process of adaptation to the school environment and impact of family and of school in the child's adaptati-on to the school environment. The practical part describes the results of quantitative research, based on questionaries answered by parents and teachers in the first class of basic schools in Zlin. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 11526
dc.date.assigned 2009-02-13
utb.result.grade C
local.subject psychická adaptace cs
local.subject přechod na základní školu cs
local.subject adaptation (psychology) en
local.subject school attendance en


Files in this item

Files Size Format View
chýlová_2009_bp.pdf 2.526Mb PDF View/Open
chýlová_2009_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
chýlová_2009_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account