Analýza spokojenosti zaměstnanců ve společnosti Barum Continental spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zaměstnanců ve společnosti Barum Continental spol. s r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Macurová, Monika
dc.date.accessioned 2010-07-18T06:15:10Z
dc.date.available 2014-05-22T23:00:33Z
dc.date.issued 2009-05-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10585
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zaměstnanců ve společnosti Barum Continental spol. s r. o. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsem provedla průzkum literatury vztahující se k tomuto tématu. V analytické části jsem pomocí dotazníku analyzovala spokojenost zaměstnanců ve spo-lečnosti Barum Continental spol. s r. o. Na základě získaných informací jsem společnosti navrhla doporučení, která by mohla při-spět ke zlepšení spokojenosti zaměstnanců ve společnosti Barum Continental spol. s r. o. cs
dc.format 65 s., 7 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1612492 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 22.05.2014
dc.subject spokojenost zaměstnanců cs
dc.subject motivace cs
dc.subject péče o zaměstnance cs
dc.subject zaměstnanecké výhody cs
dc.subject zaměstnanecké vztahy cs
dc.subject employees' satisfaction en
dc.subject motivation en
dc.subject care of employees en
dc.subject employee's amenities en
dc.subject employee relations en
dc.title Analýza spokojenosti zaměstnanců ve společnosti Barum Continental spol. s r. o. cs
dc.title.alternative Analysis of employee's satisfaction in company Barum Continental Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Špaňhel, Karel
dc.date.accepted 2009-06-09
dc.description.abstract-translated This Bachelor's thesis is focused on an analysis of employees' satisfaction of the company Barum Continental spol. s r. o. It's dividend into two parts, theoretical and practical. In theoretical part, I did a research in literature regarding my topic. In practical part I analysed Barum Continental spol. s r. o. employees' satisfaction by means of a questionnaire. I suggested some recommendation to the company based on acquired information, which should help to improve utilization of employees' satisfaction. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 11709
dc.date.assigned 2009-03-16
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
macurová_2009_bp.pdf 1.537Mb PDF View/Open
macurová_2009_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
macurová_2009_op.pdf 721.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account