Analýza nástrojů internetu jako média pro marketingové účely ve firmě Hubert Kutňák, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza nástrojů internetu jako média pro marketingové účely ve firmě Hubert Kutňák, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza nástrojů internetu jako média pro marketingové účely ve firmě Hubert Kutňák, s.r.o.
Author: Kutňák, Hubert
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Tato práce se zabývá analýzou stávajících a nových nástrojů internetu jako média pro mar-ketingové účely. Obsahem této práce jsou jednotlivé části marketingových nástrojů na in-ternetu, a to od počátku až po současnost. Cílem této práce je implementace teoretické části a návrh ke zvýšení efektivnosti prodeje prostřednictvím internetu ve firmě Hubert Kutňák, s. r. o .
URI: http://hdl.handle.net/10563/10589
Date: 2009-05-22
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 11605


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kutňák_2009_bp.pdfBlocked 1.578Mb PDF
kutňák_2009_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
kutňák_2009_op.doc 91.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account