Analýza prodejního procesu ve firmě Plastkon product s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza prodejního procesu ve firmě Plastkon product s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza prodejního procesu ve firmě Plastkon product s.r.o.
Author: Lašáková, Lenka
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu prodejního procesu ve vybrané firmě. V teoretické části práce autor popisuje vztah mezi prodejní a marketingovou koncepcí, prodejní proces a význam péče o zákazníka. Součástí teoretické části jsou také podklady pro zpracování analýzy PEST, Porterova modelu pěti konkurenčních sil a SWOT analýzy. Praktická část obsahuje analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy, které jsou důležité pro zjištění sou-časné situace. Hlavním cílem práce je zhodnotit přednosti a nedostatky v prodejním procesu a navrhnout zlepšení současné úrovně prodejního procesu s ohledem na udržení a rozvoj vztahu se zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10668
Date: 2009-05-22
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 11694


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lašáková_2009_bp.pdfBlocked 2.127Mb PDF
lašáková_2009_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
lašáková_2009_op.doc 77Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account