Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy ALIKA a.s. využitím nástrojů marketingového mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy ALIKA a.s. využitím nástrojů marketingového mixu

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy ALIKA a.s. využitím nástrojů marketingového mixu
Author: Lužná, Kateřina
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato diplomová práce je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti firmy ALIKA za pomoci nástrojů marketingového mixu. Je rozdělena na část teoretickou, která zpracovává poznatky vztahující se k marketingovému řízení společnosti, konkurenci a konkurenceschopnosti vycházející z dostupné literatury. Další, praktická část, je analýzou marketingového mixu a konkurence společnosti ALIKA. Diplomovou práci uzavírá projektová část, jež navrhuje několik řešení na zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ALIKA. Návrhy jsou podrobeny nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10707
Date: 2009-08-21
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2039
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 12383


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lužná_2009_dp.pdfBlocked 2.243Mb PDF View/Open
lužná_2009_vp.doc 44.5Kb Microsoft Word View/Open
lužná_2009_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account