Návrh komunikačního mixu pro firmu Zlínské tiskárny, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikačního mixu pro firmu Zlínské tiskárny, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pospíšil, Jan
dc.contributor.author Šimoníková, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-18T07:35:30Z
dc.date.issued 2009-08-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10732
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá kompletní tématikou komunikačního mixu. Což znamená, že zahrnuje propagaci, plánování, analyzování a rozpočet komunikačního mixu. Všechny tyto prvky jsou rozebrány v teoretické části práce. Po ní následuje analytická část práce, která řeší problém nedostatečných propagačních aktivit podniku Zlínské tiskárny, a.s. Vzhledem k současným nulovým komunikačním aktivitám tohoto podniku je dále navržen komplexní komunikační mix s finančním propočtem na jeden rok - časové období roku 2010. Tento komunikační mix je stanoven na základě analýzy současné ekonomické situace na trhu a na základě analýzy konkurenčního prostředí. cs
dc.format 65 s., 2 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 712752 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2029
dc.subject Cíle cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject finanční rozpočet cs
dc.subject internet cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject logo podniku cs
dc.subject média cs
dc.subject měření účinnosti cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject plánování cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject propagace cs
dc.subject přímý prodej cs
dc.subject public relations cs
dc.subject reklama cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject Goals en
dc.subject target audience en
dc.subject financial budget en
dc.subject internet en
dc.subject communications en
dc.subject enterprise logo en
dc.subject media en
dc.subject measurement of effectiveness en
dc.subject personal selling en
dc.subject planning en
dc.subject sales promotion en
dc.subject advertising en
dc.subject direct sales en
dc.subject public relations en
dc.subject advertising en
dc.subject SWOT en
dc.title Návrh komunikačního mixu pro firmu Zlínské tiskárny, a.s. cs
dc.title.alternative The Proposal Of Communication Mix for the Company Zlinske tiskarny a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Králová, Pavla
dc.date.accepted 2009-09-15
dc.date.vskp-available 2029-08-21
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with the entire theme of the communication mix. This implies that includes the promotion, planning, budget analysis and the communication mix. All of these elements are addressed in the theoretical part of the work. Followed by analysis of the work, which addresses the problem of lack of promotional activities, undertaking Zlin pointer, a.s. Due to the current zero communication activities of the enterprise is further proposed a comprehensive mix of communication with the financial calculation for one year - the time period of 2010. The communication mix is based on the analysis of the current economic situation in the market and based on the analysis of the competitive environment. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9221
dc.date.assigned 2009-06-19
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
šimoníková_2009_bp.pdfBlocked 696.0Kb PDF View/Open
šimoníková_2009_vp.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
šimoníková_2009_op.doc 44.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account