Marketingová strategie Accenture Central Europe B.V. na rumunském trhu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová strategie Accenture Central Europe B.V. na rumunském trhu

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie Accenture Central Europe B.V. na rumunském trhu
Author: Jelínek, Igor
Advisor: Ladová, Janka
Abstract: Marketingová strategie společnosti Accenture na rumunském trhu je rozdělena do tří základních částí, aby byla dodržena kontinuálnost a zachována samostatnost jednotlivých částí. Cílem zpracování bylo odkrýt strukturu logických kroků v procesech analýzy, tvorby a implementace marketingové strategie renomované společnosti na rumunském trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10833
Date: 2009-05-04
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: D


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jelínek_2009_dp.pdfBlocked 1023.Kb PDF
jelínek_2009_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
jelínek_2009_op.pdf 28.69Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account