Projekt marketingové komunikace Centra informačních technologií Ostravské univerzity v Ostravě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace Centra informačních technologií Ostravské univerzity v Ostravě

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace Centra informačních technologií Ostravské univerzity v Ostravě
Author: Hinnerová, Lucie
Advisor: Staňková, Eva
Abstract: Cílem mé diplomové práce je zlepšit komunikaci mezi Centrem informačních technologií (CIT) a zaměstnanci a studenty Ostravské univerzity v Ostravě. Hlavním úkolem je zvýšit spokojenost těchto zákazníků se službami poskytovanými CIT a to s využitím zvolených marketingových nástrojů. Nejprve jsou uživatelé seznámeni s pojmy týkajícími se služeb a marketingové komunikace. Poté následuje analýza aktuální situace v komunikaci mezi CIT a zaměstnanci a studenty pomocí dotazníkového šetření a jeho následné vyhodnocení. Další část je zaměřena na marketingové prostředí, historii CIT a SWOT analýzu. Poslední část práce je věnována projektu, který má na základě vhodně zvolených marketingových nástrojů zlepšit a zdokonalit komunikaci mezi CIT a studenty a zaměstnanci, a zároveň zlepšit pověst CIT v povědomí těchto zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10839
Date: 2009-05-04
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 12333


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hinnerová_2009_dp.pdfBlocked 3.015Mb PDF
hinnerová_2009_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open
hinnerová_2009_op.doc 50Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account