Analýza marketingového mixu firmy C. B. S. Kovoobrábění s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu firmy C. B. S. Kovoobrábění s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu firmy C. B. S. Kovoobrábění s.r.o.
Author: Ševců, Adam
Advisor: Taraba, Pavel
Abstract: Bakalářská práce je zaměřená na zhodnocení jednotlivých prvků marketingového mixu v konkrétní firmě zaměřené na výrobní činnost. V teoretické části jsem analyzoval jednotlivé prvky marketingového mixu za pomocí od-borné literatury. V praktické části jsem analyzoval využívání jednotlivých prvků marketingového mixu ve firmě C. B. S. Kovoobrábění s.r.o. V poslední části navrhuji zlepšení nedostatků tak, aby co nejlépe odpovídaly možnostem firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11012
Date: 2009-05-27
Availability: Bez omezení
Department: Institut bezpečnostních technologií
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: A 13342


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ševců_2009_bp.pdf 839.8Kb PDF View/Open
ševců_2009_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
ševců_2009_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account