Komunikační strategie nového zákaznického časopisu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační strategie nového zákaznického časopisu

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie nového zákaznického časopisu
Author: Koutný, Aleš
Advisor: Gregarová, Magda
Abstract: Diplomová práce "Komunikační strategie nového zákaznického časopisu" je zaměřena na problematiku magazínu Žijeme na plný plyn, který je určen zákazníkům regionálních plynárenských společností. Podpořena teoretickým rámcem se diplomová práce zabývá historií a vývojem časopisu a stanovuje hypotézy problematiky zákaznického časopisu. Rozsáhlá a kvalitní analýza v praktické části je stavebním kamenem celé diplomové práce a výsledky kvalitativního a kvantitativního výzkumu staví základy pro úspěšné řešení komunikační strategie v projektové části. Dále pak autor uvádí praktické řešení komunikační strategie s přehledem ukázek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1106
Date: 2006-05-15
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2036
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
koutný_2006_dp.pdfBlocked 5.018Mb PDF View/Open
koutný_2006_vp.doc 63.5Kb Microsoft Word View/Open
koutný_2006_op.doc 59Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account