Projekt zlepšení image Střediska volného času Rožnov p.R., příspěvková organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení image Střediska volného času Rožnov p.R., příspěvková organizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Blinková, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-18T12:09:42Z
dc.date.available 2010-07-18T12:09:42Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11066
dc.description.abstract Tato práce si klade za cíl zlepšení image organizace Středisko volného času Rožnov p.R., příspěvková organizace s využitím nástrojů marketingového mixu a aplikací BCG modelu. Praktická část zpracovává výsledky dotazníkového šetření, PEST a SWOT analýzy a Porterův model. Na základě výsledků těchto analýz je vypracován projekt k zlepšení image organizace, navrhující opatření týkající se jednotlivých nástrojů marketingového mixu a vnitřní předpis sjednocující propagaci organizace. cs
dc.format 108 s., 10 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 5069028 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject image cs
dc.subject příspěvková organizace cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject zájmové vzdělávání cs
dc.subject propagace cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject image en
dc.subject contribution organization en
dc.subject nonprofit market segment en
dc.subject competitive advantage en
dc.subject marketing mix en
dc.subject education concerned en
dc.subject propagation en
dc.subject communication en
dc.title Projekt zlepšení image Střediska volného času Rožnov p.R., příspěvková organizace cs
dc.title.alternative Project of image innovation of Leisure center Rožnov pod Radhoštěm, contribution organization en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Linhartová, Ludmila
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated The main objective of this diploma work is focused on image of Středisko volného času Rožnov pod Radhoštěm, contribution organization, for using methods of marketing mix and application of the BCG model. Analytic part includes analysis of present image organization, the SWOT, PEST and Porter five forces analyses. Based on these analyses, proposal of new standard for application of marketing methods and propagation is given in the project. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 14742
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
blinková_2010_dp.pdf 4.834Mb PDF View/Open
blinková_2010_vp.doc 68.5Kb Microsoft Word View/Open
blinková_2010_op.pdf 461.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account