Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy ABC

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy ABC

Show full item record

No preview available
Title: Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy ABC
Author: Kalčíková, Michaela
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Má diplomová práce se zabývá využíváním nástrojů marketingové komunikace, které povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ABC. Diplomová práce je rozdělena do dvou častí: teoretické a praktické. V teoretické části vysvětluji základní pojmy z oblasti marketingu a konkurenceschopnosti. V praktické části věnuji pozornost představení společnosti ABC a nástrojům marketingového mixu, přede-vším komunikaci. Prostřednictvím Porterova modelu pěti konkurenčních sil, SWOT a PEST analýzy popisuji současnou situaci na trhu. Na základě těchto analýz navrhuji projekt v oblasti komunikace, který povede ke zvýšení konkurenceschopnosti a podrobím náklado-vé a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11153
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 15311


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kalčíková_2010_dp.pdf 1.021Mb PDF View/Open
kalčíková_2010_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open
kalčíková_2010_op.pdf 1.210Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account