Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortobedické obuvi v Severní a Jižní americe

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortobedické obuvi v Severní a Jižní americe

Show full item record

No preview available
Title: Analýza propagace výrobků konkurenčních značek diabetické a ortobedické obuvi v Severní a Jižní americe
Author: Pivnička, Michal
Advisor: Vašková, Jana
Abstract: Tato práce se zabývá otázkou propagace ortopedické a diabetické obuvi na trhu pacientů s onemocněním diabetes mellitus. Cílem této práce je zanalyzovat propagační materiály a internetové stránky amerických, kanadských a jihoamerických firem působících v tomto oboru a na základě této analýzy podat návrhy na zlepšení současného stavu propagace značky MEDI firmy Baťa, a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1126
Date: 2005-12-09
Availability: Práce není přístupná
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pivnička_2006_bp.pdfBlocked 332.3Kb PDF View/Open
pivnička_2006_vp.pdf 362.6Kb PDF View/Open
pivnička_2006_op.pdf 97.22Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account