DERSTU marketingová a komunikační specifika zavedení nové značky na český trh

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

DERSTU marketingová a komunikační specifika zavedení nové značky na český trh

Show full item record

No preview available
Title: DERSTU marketingová a komunikační specifika zavedení nové značky na český trh
Author: Ježík, Jan
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Práce shrnuje základní specifika marketingu a komunikace na trhu s kávou. Obsahuje základní data o českém trhu s touto komoditou a popisuje aktuální stav marketingového mixu a komunikačního mixu značky Dersut. V projektové části se pokouší navrhnout nové marketingové a komunikační prvky, které by při nízkých nákladech přinesly zvýšení povědomí o značce Dersut i nárůst prodejů kávy této značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1128
Date: 2006-05-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ježík_2006_dp.pdf 1.951Mb PDF View/Open
ježík_2006_vp.doc 73Kb Microsoft Word View/Open
ježík_2006_op.doc 59Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account