Projekt marketingového plánování firmy Alexandra Valentová - ZIF pro rok 2006 a 2007

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánování firmy Alexandra Valentová - ZIF pro rok 2006 a 2007

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Franta, Milan
dc.date.accessioned 2010-07-13T16:20:39Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:04Z
dc.date.issued 2006-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1137
dc.description.abstract Ve své diplomové práci se zabývám sestavením marketingového plánu firmy Alexan-dra Valentová - ZIF pro rok 2006 a 2007. V teoretické části čerpám informace z odborných literárních pramenů. V praktické části se zabývám podrobnou analýzou firmy (SWOT, Por-ter, PEST, zákazníci), která je důležitá pro následující návrh marketingového plánu (cíle, strategie, 4P). Práce je zakončena rizikovou a nákladovou analýzou. cs
dc.format 91 s., 5 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 3297595 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2008
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject procesy cs
dc.subject efektivnost cs
dc.subject systém cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing plan en
dc.subject marketing mix en
dc.subject segmentation en
dc.subject competitiveness en
dc.subject process en
dc.subject efficiency en
dc.subject system en
dc.title Projekt marketingového plánování firmy Alexandra Valentová - ZIF pro rok 2006 a 2007 cs
dc.title.alternative Project of the marketing planning of Alexandra Valentová - ZIF company for 2006 and 2007 en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juřičková, Eva
dc.date.accepted 2006-06-05
dc.description.abstract-translated Masters thesis is engaged in the drawing the marketing plan of Alexandra Valentová - ZIF company for the 2006 and 2007. The information of the theoretical part are gathered from the competent source-books. In the practical part, I deal with the detailed company analysis (SWOT, Porter, PERT, customers) that is very important for the following marke-ting plan propsal (objectives, strategy, 4P). The thesis is concluded with the hazard ope-ration and cost study. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/176 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3546
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
franta_2006_dp.pdfBlocked 3.144Mb PDF View/Open
franta_2006_vp.pdf 49.34Kb PDF View/Open
franta_2006_op.pdf 63.47Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account