Vliv marketingových komunikací na personální práci a firemní kulturu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv marketingových komunikací na personální práci a firemní kulturu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Košnarová, Zita
dc.date.accessioned 2010-07-18T18:13:31Z
dc.date.available 2010-07-18T18:13:31Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11383
dc.description.abstract Práce shrnuje teoretické poznatky z oblasti personálního řízení a firemní kultury v organizaci. Popisuje nástroje personálního řízení a udává specifika personální práce v malých organizacích. Praktická část se zabývá aktuální situací v oblasti personálního řízení a firemní kultury ve společnosti Elektrotrend s.r.o. Obsahuje interní analýzu (interní audit) těchto oblastí. Na základě analýzy jsou stanoveny problémy související s personálním řízením firmy a firemní kulturou ve vybrané společnosti. Projektová část poté navazuje na praktickou část vytvořením dvou strategií. První je zaměřena na oblast personálního řízení ve společnosti Elektrotrend (interní strategie). Druhá strategie uvádí návrh využití marketingových komunikací při získávání nových zaměstnanců (externí strategie). cs
dc.format 88 s., 24 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 46304374 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Řízení lidských zdrojů cs
dc.subject personální práce cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject externí komunikace cs
dc.subject zaměstnanci a malá organizace cs
dc.subject Human resource management en
dc.subject corporate culture en
dc.subject marketing communications en
dc.subject internal communication en
dc.subject external communication en
dc.subject employees en
dc.subject small organization en
dc.title Vliv marketingových komunikací na personální práci a firemní kulturu cs
dc.title.alternative The Influence of Marketing Communications on Human Resource Management and Corporate Culture en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2010-05-27
dc.description.abstract-translated This thesis summarizes theoretical findings from the area of human resource management and corporate culture. It also describes the instruments of personal management and determines all the specifics of human resource management in small organizations. The practical part deals with the present state of personal management and corporate culture in Elektrotrend s.r.o. company. The practical part itself contains the internal analysis (internal audit) of these two specific fields. On the basis of this analysis the main problems, issues and challenges concerning personal management and corporate culture were found in this particular company. The project part fluently continues in creating two strategies. The first strategy is aimed at the area of personal management in Elektrotrend s.r.o. company (internal strategy). The second one proposes the use of marketing communications in recruiting new employees (external strategy). en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13732
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
košnarová_2010_dp.pdf 44.15Mb PDF View/Open
košnarová_2010_vp.pdf 50.39Kb PDF View/Open
košnarová_2010_op.pdf 62.61Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account