Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

Show full item record

No preview available
Title: Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace
Author: Hofmanová, Jana
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Práce pojednává o využívání nástrojů PR v rámci komunikační strategie. Teoretická část definuje základní pojmy PR, seznamuje s cíly, nástroji a způsoby hodnocení dopadu PR. Praktická část následně aplikuje teoretické poznatky do komunikační strategie společnosti Tescoma s.r.o. Zlín. Průzkum je veden směrem k vnitřní a vnější veřejnosti s cílem zjistit reakci na aplikované změny v komunikační strategii.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11514
Date: 2010-04-30
Availability: Práce není přístupná
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13660


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hofmanová_2010_bp.pdfBlocked 1.196Mb PDF View/Open
hofmanová_2010_vp.pdf 56.74Kb PDF View/Open
hofmanová_2010_op.pdf 49.35Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account