Vliv finanční krize na vývoj investic do propagace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv finanční krize na vývoj investic do propagace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Veselá, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-18T22:23:21Z
dc.date.available 2010-07-18T22:23:21Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11521
dc.description.abstract Tato práce analyzuje mediální trh a trh s tištěnými médii, konkrétně se práce zaměří na porovnání příjmů těchto médií z inzerce před globální finanční krizí a v jejím průběhu. V praktické části jsou navržena konkrétní řešení problému snižujících se výnosů z inzerce. Před závěrem je navržen projekt na realizaci řešení pro deník E15, který vydává společnost Mladá fronta. cs
dc.format 65 s. (74530 znaků), 15 s. obr cs
dc.format.extent 20916599 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce není přístupná
dc.subject Deník cs
dc.subject tisk cs
dc.subject média cs
dc.subject globální finanční krize cs
dc.subject mediální trh cs
dc.subject investice cs
dc.subject propagace cs
dc.subject inzerce cs
dc.subject Daily en
dc.subject press en
dc.subject media en
dc.subject global financial crisis en
dc.subject media marketing en
dc.subject investment promotion en
dc.subject advertising en
dc.title Vliv finanční krize na vývoj investic do propagace cs
dc.title.alternative The influence of the financial crisis on the investment trend in propagation en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2010-05-27
dc.description.abstract-translated This graduation thesis analyzes the media market and the market for print media. Specifi-cally the work will focus on a comparison of income from media advertising before and during the global financial crisis. The concrete solutions to the problem of decreasing reve-nues from advertising are proposed in the practical part of the thesis. Before the conclusion there is a project designed to implement the solution for E15 daily, which is published by Mlada fronta. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 14715
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
veselá_2010_dp.pdfBlocked 19.94Mb PDF View/Open
veselá_2010_vp.pdf 52.16Kb PDF View/Open
veselá_2010_op.pdf 52.83Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account