Marketingové komunikace církve: Návštěva papeže Benedikta XVI. v České republice v roce 2009

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace církve: Návštěva papeže Benedikta XVI. v České republice v roce 2009

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace církve: Návštěva papeže Benedikta XVI. v České republice v roce 2009
Author: Varnerová, Jana
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Předložená bakalářská práce se věnuje marketingovým komunikacím církve na konkrétním příkladu návštěvy Benedikta XVI. v České republice v roce 2009. V teoretické části nej-prve stručně přibližuje historii římskokatolické církve i institutu papeže a následně se věnuje možnosti aplikace jednotlivých nástrojů marketingových komunikací na církev. Praktická část pak analyzuje a hodnotí konkrétní využití marketingových nástrojů před, během a po návštěvě Benedikta XVI. v České republice. Součástí práce je také mediální analýza výstupů spojených s návštěvou papeže.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11600
Date: 2010-05-07
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13699


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
varnerová_2010_bp.pdf 1.302Mb PDF View/Open
varnerová_2010_vp.pdf 51.29Kb PDF View/Open
varnerová_2010_op.pdf 58.61Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account