Aplikace nových marketingových metod do firmy s mezinárodní působností s cílem zvýšení konkurenceschopnosti na lokálním trhu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Aplikace nových marketingových metod do firmy s mezinárodní působností s cílem zvýšení konkurenceschopnosti na lokálním trhu

Show full item record

No preview available
Title: Aplikace nových marketingových metod do firmy s mezinárodní působností s cílem zvýšení konkurenceschopnosti na lokálním trhu
Author: Heidenreich, Aleš
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Diplomová práce je v teoretické části zaměřena především na problematiku v oblasti konkurence, marketingových metod a CRM systémů. V části analytické je blíže představen podnik XY. Je zde zachycena nejen historie podniku, ale také současný stav a situace ve společnosti. V poslední projektové části jsem se snažil poukázat na nové marketingové prvky, které by byly do budoucna aplikovatelné do společnosti XY a zlepšily by její fungování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11625
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
heidenreich_2010_dp.pdf 1.589Mb PDF View/Open
heidenreich_2010_vp.zip 22.39Kb Unknown View/Open
heidenreich_2010_op.pdf 797.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account