Projekt zlepšení image společnosti S MORAVA Leasing, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení image společnosti S MORAVA Leasing, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení image společnosti S MORAVA Leasing, a.s.
Author: Barták, Aleš
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Diplomová práce se zabývá projektem zlepšení image leasingové společnosti S MORAVA Leasing, a.s. Cílem této práce je objasnit význam firemní image a popsat nástroje její tvorby. Teoretická část obsahuje poznatky vycházející z odborné literatury vztahující se k tématu firemní image, firemní identity a jejich složek. Popisuje základní pojmy, jejich význam a funkce. V praktické části je nejprve analyzován a následně zhodnocen současný stav firemní image ve společnosti. Na základě zjištěných skutečností, o stavu image, je zpracován projekt na zlepšení slabých míst, který byl zaměřen především na firemní komunikaci. Projekt byl závěrem podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11642
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 14736


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
barták_2010_dp.pdf 1.949Mb PDF View/Open
barták_2010_vp.zip 22.20Kb Unknown View/Open
barták_2010_op.pdf 1.522Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account