Zvýšení známosti firmy Kalma, k. s. v očích potenciálních zákazníků

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Zvýšení známosti firmy Kalma, k. s. v očích potenciálních zákazníků

Show full item record

No preview available
Title: Zvýšení známosti firmy Kalma, k. s. v očích potenciálních zákazníků
Author: Linhartová, Adriana
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Diplomová práce se zabývá projektem na zvýšení známosti firma Kalma, k. s. v očích po-tenciálních zákazníků. Práce je tradičně rozdělena na dvě části. Teoretická část charakteri-zuje marketingovou komunikaci prostřednictvím tradičních a moderních trendů marketin-gu, marketingový výzkum, image firmy, konkurenci a konkurenceschopnost. Praktická část se zabývá analýzou vnitřního a vnějšího prostředí firmy, analýzou konkurentů, analýzou současných marketingových aktivit a dotazníkovým šetřením za účelem zjištění známosti firmy. SWOT analýza je výstupem pro projektovou část, ve které jsou navrženy takové aktivity, které by měly zvýšit známost firmy, celkové povědomí firmy u zákazníků, oslovit zákazníky potenciální a současně posílit vztahy se zákazníky současnými. Projekt je dále podroben načasováním projektu, nákladovou a rizikovou analýzou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11942
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 14763


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
linhartová_2010_dp.pdf 1.446Mb PDF View/Open
linhartová_2010_vp.doc 68Kb Microsoft Word View/Open
linhartová_2010_op.doc 70Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account