Projekt marketingové komunikace Střední školy obchodu a gastronomie Praktik, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace Střední školy obchodu a gastronomie Praktik, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace Střední školy obchodu a gastronomie Praktik, s.r.o.
Author: Žižlavský, David
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Teoretická část diplomové práce se zabývá především marketingovou komunikací ve školství. V analytické části je blíže představena společnost a provedena analýza situační i analýza stávající úrovně marketingové komunikace. Projektová část práce je již zaměřena na tvorbu efektivnějšího plánu marketingové komunikace, který by měl přispět k posílení image školy a zvýšení počtu uchazečů o studium na škole. Projekt ukončena vyhodnocením přínosů pro školu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11979
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 14937


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
žižlavský_2010_dp.pdf 1.486Mb PDF View/Open
žižlavský_2010_vp.zip 21.98Kb Unknown View/Open
žižlavský_2010_op.pdf 518.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account