Budování značky-vliv značek na nákupní chování a životy Teenagerů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky-vliv značek na nákupní chování a životy Teenagerů

Show full item record

No preview available
Title: Budování značky-vliv značek na nákupní chování a životy Teenagerů
Author: Buřičová, Linda
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Diplomová práce má za úkol, prostřednictvím teoretických znalostí a praktického primárního výzkumu, získat odpověď na otázky vlivu značek na nákupní chování a životy teenagerů a následně doporučit optimální marketingovou strategii pro uvedení nové značky oblečení na trh. Snahou je co nejlépe poznat a zmapovat cílovou skupinu, což by mělo popskytnout dostatek materiálu pro marketingové rozhodování a přípravu úspěšné marketingové strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12006
Date: 2010-04-23
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 13770


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
buřičová_2010_dp.pdf 1.458Mb PDF View/Open
buřičová_2010_vp.pdf 56.87Kb PDF View/Open
buřičová_2010_op.pdf 57.74Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account