1. Vývoj filmového materiálu 2. Hraný film - kamera

DSpace Repository

Language: English čeština 

1. Vývoj filmového materiálu 2. Hraný film - kamera

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fandli, Juraj
dc.contributor.author Bíla, Ondřej
dc.date.accessioned 2010-07-19T05:54:44Z
dc.date.available 2010-07-19T05:54:44Z
dc.date.issued 2010-05-17
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12029
dc.description.abstract Diplomová práce popisuje vývoj filmového materiálu a obrazu od konce 19. století do kon-ce 60. let 20. století. Zabývá se černobílým filmem, přechodu na zvukový film a problémy s tím spojené jak po technické stránce tak po praktické z pohledu filmového tvůrce. Další část se věnuje aditivním a subtraktivním barevným systému a to především technologii Technicolor, která měla pro světovou kinematografii významný přínos. Není zde opome-nuto ani nástup jednovrstvého barevného filmového materiálu. Práce je ukončena obrazo-vými formáty, které byly prostředkem konkurence s televizí cs
dc.format 50 s cs
dc.format.extent 2002067 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject černobílý film cs
dc.subject zvukový film cs
dc.subject Kinemacolor cs
dc.subject Technicolor cs
dc.subject Eastmancolor cs
dc.subject obrazové formáty cs
dc.subject Blach and white film en
dc.subject sound film en
dc.subject Kinemacolor en
dc.subject Technicolor en
dc.subject Eastmancolor en
dc.subject picture formatas en
dc.title 1. Vývoj filmového materiálu 2. Hraný film - kamera cs
dc.title.alternative 1. Teoretical part: Development of film material 2. Practical part: feature film - camera en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Holloš, Vladimír
dc.date.accepted 2010-06-10
dc.description.abstract-translated This graduatio theses describes evolution of the film material and picture from the end of 19th century till the end of sixties of 20th century. It deals with the black and white film, the change towards the sound film and the related issues from the technical as well as from practical view of a movie maker. Another part of the theses is addressed to the subtractive and additive colour systems, particularly to Technicolor technology, which had significant-ly contributed to the world cinematography. Even the birth of the single layer color film material has not been ommited in the theses. The theses is concluded with the picture for-mats that served as means of competition with the television. en
dc.description.department Ústav animace a audiovize cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/183 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Kamera cs
dc.thesis.degree-discipline Film Photography en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA. cs
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 13841
dc.date.assigned 2010-01-11
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
bíla_2010_dp.pdf 1.909Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account