Projekt využití nástrojů marketingového mixu na zvýšení návštěvnosti Divadla Malá scéna Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití nástrojů marketingového mixu na zvýšení návštěvnosti Divadla Malá scéna Zlín

Show full item record

No preview available
Title: Projekt využití nástrojů marketingového mixu na zvýšení návštěvnosti Divadla Malá scéna Zlín
Author: Velísek, Richard
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Obsahem této diplomové práce je projekt, který se zaměřuje na zvýšení návštěvnosti malé-ho zlínského divadla. Ve Zlíně, až do roku 2004, fungovala pouze jedna divadelní scéna. Divadlo Malá scéna Zlín vzniklo z iniciativy bývalých absolventů dramatického kroužku Základní umělecké školy ve Zlíně s cílem nabídky alternativní scény zlínským divákům. V dnešní době je z něj profesionální divadlo s kvalitním repertoárem a neméně kvalitním uměleckým souborem. Divadelní produkce v budově Malé scény mají ve Zlíně velkou tra-dici, na kterou se toto malé divadlo snaží navázat. Bohužel až doposud nedokázalo toto divadlo dosáhnout takové návštěvnosti, která by byla provoz a image dostačující. Tato di-plomová práce se pokusí najít řešení v podobě využití nástrojů marketingového mixů ke zvýšení návštěvnosti tohoto divadla a nastavit marketingové aktivity i pro další období.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12176
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 15381


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
velísek_2010_dp.pdf 1.419Mb PDF View/Open
velísek_2010_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open
velísek_2010_op.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account