Komunikační strategie neziskové organizace

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační strategie neziskové organizace

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie neziskové organizace
Author: Olejník, Luděk
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Práce se zabývá komunikační strategií zemské knihovny Dolního Rakouska (NÖ Lande-sbiblitohek v St. Pöltenu). Práce je postavena na teoretické základě, který úzce souvisí s danou problematikou. Objevují se zde pojmy jako plán marketingové komunikace v uve-dení jednotlivých kroků, vztahy s veřejností (Public Relations), image a veřejné mínění. V další části se nachází analýza stávajícího stavu v knihovně v oblasti komunikace a pro-pagace. Tato analytická část je uvedena krátkou historií knihovny. Následuje situační ana-lýza z pohledu jednotlivých částí propagačního mixu a analýza příležitostí a ohrožení for-mou SWOT analýzy. V závěrečné projektové části pokračuje marketingový plán definicí cílů komunikace a sta-novení strategie k dosažení těchto cílů. Na závěr je uveden způsob realizace a hodnocení navrhovaného marketingového plánu
URI: http://hdl.handle.net/10563/1220
Date: 2006-05-15
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
olejník_2006_dp.pdfBlocked 1.355Mb PDF
olejník_2006_vp.doc 75Kb Microsoft Word View/Open
olejník_2006_op.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account