Využití celebrity v komunikaci značky Sensodyne.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití celebrity v komunikaci značky Sensodyne.

Show full item record

No preview available
Title: Využití celebrity v komunikaci značky Sensodyne.
Author: Bílek, Pavel
Advisor: Podlešák, Petr
Abstract: Tato diplomová práce se věnuje tématu využití známé osobnosti v komunikaci značky. Zabývá se reklamou jako specifickým nástrojem komunikačního mixu a zaměřuje se na formáty využívající osobnosti v komunikaci značky. Zamýšlí se nad pozitivními a negativními dopady, které mohou vyplývat ze spojení značky se známou osobností. Součástí teoretické části je i část věnovaná hodnocení reklamní kampaně podle různých kritérií. V praktické části je popsán proces vytváření nového komunikačního konceptu pro značku Sensodyne ve společnosti GlaxoSmithKline, včetně jeho implementace do komunikačního mixu značky a následného hodnocení s využitím prodejních a trackingových dat. Součástí diplomové práce je projekt, který na základě výsledku analýz a závěrů z teoretické části obsahuje doporučení na změnu komunikace značky, resp. konceptu, který využívá známou osobnost v roli ambasadora značky. V projektové části je naznačena aplikace nového komunikačního konceptu také v oblasti podlinkové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12217
Date: 2010-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 13766


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bílek_2010_dp.pdf 2.251Mb PDF View/Open
bílek_2010_vp.pdf 54.72Kb PDF View/Open
bílek_2010_op.pdf 59.58Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account