Analýza podnikové etiky, průzkum jejího současného stavu a návrhy na zlepšení v Kiss Publikum, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza podnikové etiky, průzkum jejího současného stavu a návrhy na zlepšení v Kiss Publikum, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomancová, Lucie
dc.contributor.author Nedbálková, Kamila
dc.date.accessioned 2010-07-19T07:45:04Z
dc.date.available 2010-07-19T07:45:04Z
dc.date.issued 2010-05-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12254
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analyzovat stávající stav podnikové etiky ve společnosti Kiss Publikum, a.s. a zpracovat návrh vedoucí ke zlepšení současného stavu. V první části práce jsou na základě literární rešerše vymezena teoretická a metodická východiska, která jsou potřebná pro zpracování praktické části práce. Druhá, praktická část práce vychází z průzkumu současného stavu podnikové etiky v Kiss Publikum, a.s. Podkladem pro průzkum jsou vnitřní normy podniku a dotazníkové šetření mezi jeho pracovníky, dále pak provedení dotazníkového šetření u veřejnosti. Výsledkem této bakalářské práce je vytvoření etického kodexu akciové společnosti Kiss Publikum. cs
dc.format 96 s. cs
dc.format.extent 2892883 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Etika cs
dc.subject podniková etika cs
dc.subject etický kodex cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject profesní etika cs
dc.subject Ethics en
dc.subject Business ethics en
dc.subject Code of conduct en
dc.subject Corporate culture en
dc.subject Professional ethics en
dc.title Analýza podnikové etiky, průzkum jejího současného stavu a návrhy na zlepšení v Kiss Publikum, a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of business ethics, a survey of the current situation and proposals for improvement in Kiss Publikum, a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bočincová, Zuzana
dc.date.accepted 2010-06-10
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor work is to analyze the current situation of business ethics in Kiss Publikum, a.s. and to make a proposals lead to improvement of this situation. In the first part of the work on the basis of literature research identified the theoretical and methodological bases, which are needed for the processing of the practical work. The second, practical part of the work is based on a survey of the current state of corporate ethics of Kiss Publikum, a.s. The bases for the survey are internal company standards and questionnaire survey among its workers, then the implementation of a questionnaire survey among the public. The result of this bachelor's work is to make the Code of conduct of Kiss Publikum, a.s. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 16768
dc.date.assigned 2010-04-06
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
nedbálková_2010_bp.pdf 2.758Mb PDF View/Open
nedbálková_2010_vp.doc 66Kb Microsoft Word View/Open
nedbálková_2010_op.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account