Marketingové komunikace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary
Author: Ondrušková, Linda
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Práce se věnuje popisu a hodnocení marketingových komunikací Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. V teoretické části dochází k vymezení základních pojmů z prostředí filmu a marketingových komunikací. Praktická část je pak cele věnována podrobné analýze současného stavu komunikace a propagace festivalu. Cílem práce je ověřit, zda je propagace festivalu dostatečná, zda zde lze sledovat progresivní vývoj a zvláště zdali je postavení českého festivalu v mezinárodní konkurenci ostatních filmových festivalů dostatečně silné.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12258
Date: 2010-05-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13630


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ondrušková_2010_bp.pdf 11.95Mb PDF View/Open
ondrušková_2010_vp.pdf 54.84Kb PDF View/Open
ondrušková_2010_op.pdf 60.12Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account