Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kressová, Petra
dc.contributor.author Žertová, Veronika
dc.date.accessioned 2010-07-19T08:04:37Z
dc.date.available 2010-07-19T08:04:37Z
dc.date.issued 2010-05-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12285
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou analýzy spokojenosti zákazníků Interhotelu Moskva a.s, Zlín. Cílem je analyzovat současnou spokojenost zákazníků s kvalitou poskytovaných služeb hotelu Moskva, konkrétně s vybavením hotelového pokoje a se službami spojenými s ubytováním v hotelu. V teoretické části zpracovávám literaturu týkající se služeb, zákazníků, marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníků. Praktická část zahrnuje informace o hotelu Moskva, avšak nejdůležitější je část, která se týká marketingového průzkumu spokojenosti zákazníků s hotelem Moskva. Na základě výsledků průzkumů navrhuji změny v hotelovém vybavení, které by zvýšili spokojenost zákazníků. cs
dc.format 61 s. cs
dc.format.extent 1560337 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový výzkum cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject výzkum pomocí dotazníků cs
dc.subject cs
dc.subject Marketing research en
dc.subject service marketing en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject questionnaire research en
dc.title Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2010-06-18
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with problems of the analysis of customers' satisfaction with services in the Interhotel Moskva a.s., Zlín. The aim of this bachelor thesis is to analyze the customers' satisfaction with the quality of provided services by hotel Moskva Zlin, especially with room equipment and services connected with accommodation. In theory I elaborate resources from literature connected with services, customers, marketing research, and customers' satisfaction. Analysis contains more information about the company; however, the most important part is a conducting survey of customers' satisfaction with hotel Moskva accommodation services through questionnaires, interviews and observation. According to results of the survey I give recommendations for changes of hotel room equipment which should improve customer satisfaction. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 11255
dc.date.assigned 2010-01-07
utb.result.grade C
local.subject hotely cs
local.subject hotels en


Files in this item

Files Size Format View
žertová_2010_bp.pdf 1.488Mb PDF View/Open
žertová_2010_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
žertová_2010_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account