Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století

Show full item record

No preview available
Title: Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století
Author: Zacharová, Alena
Advisor: Zelinský, Miroslav
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na problematiku erotické reklamy. Smyslem této práce je pokus o vymezení hranic mezi lechtivým a obscénním. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí: teoretické a praktické. První část seznamuje s historickým vývojem erotiky v reklamě a zobrazováním ženy i muže. Dále se zmiňuje o emancipaci, feminismu, stereotypech i o české společnosti. Praktická část vychází z poznatků teoretického oddílu. Uvádí se zde jakým způsobem je česká reklama regulována a rozebírá konkrétní příklady z praxe na hranici etického.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1231
Date: 2006-05-15
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zacharová_2006_bp.pdfBlocked 576.3Kb PDF
zacharová_2006_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
zacharová_2006_op.doc 43Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account