Analýza marketingové komunikace firmy HEVOS interier, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy HEVOS interier, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan cs
dc.contributor.author Indrová, Petra cs
dc.date.accessioned 2010-07-19T09:30:08Z
dc.date.available 2010-07-19T09:30:08Z
dc.date.issued 2010-05-21 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12422
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je analýzou marketingové komunikace firmy HEVOS interier, s.r.o., malého podniku, který je specializovaný na výrobu kuchyní. Teoretická část je vypracovaná na základě dostupné literatury o marketingu a marketingové komunikaci. Praktická část obsahuje analýzu jednotlivých komunikačních prostředků a marketingový výzkum z oblasti marketingové komunikace. Na základě provedené analýzy následují návrhy a doporučení na zlepšení současného stavu. cs
dc.format 68 s., 7 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 5104710 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject vztahy s veřejností cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject advertising en
dc.subject public relations en
dc.title Analýza marketingové komunikace firmy HEVOS interier, s.r.o. cs
dc.title.alternative The analysis of marketing communication of the HEVOS interier, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Baňařová, Michaela cs
dc.date.accepted 2010-06-07 cs
dc.description.abstract-translated This thesis is an analysis of marketing communication of the HEVOS interier, Ltd., a small company which is specialized in production of kitchens. The theoretical part is elaborated on the basis of available literature on marketing and marketing communication. The practical part contains an analysis of the ways of communication and marketing research in marketing communication. This analysis is the basis for proposals and recommendations to improve the current situation. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 17023
dc.date.assigned 2010-04-06 cs
utb.result.grade B
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
indrová_2010_bp.pdf 4.868Mb PDF View/Open
indrová_2010_vp.doc 63.5Kb Microsoft Word View/Open
indrová_2010_op.doc 66Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account