Tvorba marketingového produktu cestovního ruchu "Po stopách T. Bati" pro potřeby města Zlína

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Tvorba marketingového produktu cestovního ruchu "Po stopách T. Bati" pro potřeby města Zlína

Show full item record

No preview available
Title: Tvorba marketingového produktu cestovního ruchu "Po stopách T. Bati" pro potřeby města Zlína
Author: Hánová, Ivana
Advisor: Daňová, Dana
Abstract: Cílem této diplomové práce bylo vytvořit nový marketingový produkt cestovního ruchu pro Magistrát města Zlína. Teoretická část se obecně zabývá marketingem cestovního ruchu. Praktická část zahrnuje analýzu současného cestovního ruchu ve Zlíně. Na základě těchto poznatků byl navrhnut marketingový produkt s názvem "Po stopách T. Bati", aby lidem připomenul jeho jedinečnou osobnost a slavnou éru Zlína. Byly také určeny cílové skupiny návštěvníků, cena za produkt, způsoby distribuce a propagace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1243
Date: 2006-05-09
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 3624


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hánová_2006_dp.pdf 1.838Mb PDF View/Open
hánová_2006_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
hánová_2006_op.doc 58Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account