Analýza konkurenčního prostředí firmy Izolplast Zlín spol. s r. o. ve Zlínském kraji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí firmy Izolplast Zlín spol. s r. o. ve Zlínském kraji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rudolf, Ivo
dc.contributor.author Verner, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-19T11:07:30Z
dc.date.available 2010-07-19T11:07:30Z
dc.date.issued 2009-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12613
dc.description.abstract Sledování a znalost konkurentů patří k faktorům, které mohou zajistit úspěch dané organizace. Tato bakalářská práce se snaží objasnit působení konkurence na firmu Izolplast Zlín spol. s r. o. v odvětví izolací plochých střech ve Zlínském kraji. V teoretické části jsou uvedené různé pohledy a teorie na konkurenci, umožňující zpracování vlastního tématu této bakalářské práce. Teoreticky objasňuje Porterův model pěti konkurenčních sil, různé druhy marketingových strategií vhodných pro firmu. Do této části spadá i objasnění SWOT analýzy. Analytická část představuje firmu Izolplast Zlín spol. s r. o. a její konkurenční postavení. Identifikuje její přímé konkurenty v daném kraji a analyzuje jejich postavení skrze marketingové strategie tržního lídra, vyzyvatele, následovatele a troškaře. cs
dc.format 81 s., 3 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 741813 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurence cs
dc.subject Porterův model konkurenčních sil cs
dc.subject konkurenční prostředí cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject competition en
dc.subject Porter competitive forces model en
dc.subject competitive environment en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza konkurenčního prostředí firmy Izolplast Zlín spol. s r. o. ve Zlínském kraji cs
dc.title.alternative Analysis of the competitive environment company Izolplast Zlín spol. s r.o. in the Zlín Region en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vránová, Šárka
dc.date.accepted 2010-01-20
dc.description.abstract-translated Monitoring and knowledge of competitors among the factors that can ensure the success of the organization. This bachelor thesis seeks to clarify the effects of competition on the Company Izolplast Zlín spol. s ro in the insulation of flat roofs in the Zlín Region. The theoretical parts are various views and theories on competition, to process its own theme of this thesis. Theory explains Porterův five competitive forces model, various types of appropriate marketing strategies for the company. This section also falls clarify SWOT analysis. The analytical part of a company Izolplast Zlín spol. s ro, and its competitive position. Identifies its direct competitors in the region and analyze their position through the marketing strategy of market leader, challenger, follower and nicher. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13526
dc.date.assigned 2009-10-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
verner_2010_bp.pdf 724.4Kb PDF View/Open
verner_2010_vp.pdf 466.0Kb PDF View/Open
verner_2010_op.pdf 266.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account