Projekt marketingového plánu firmy SHOCart, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy SHOCart, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového plánu firmy SHOCart, s.r.o.
Author: Šildová, Kristýna
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Tato práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a projektovou část. V teoretické části hodnotím literární prameny a formuluji teoretická východiska pro zpracování marketingového plánu. V analytické části je rozebrána analýza vnitřního, do které spadá analýza kartografického trhu, konkurence, dodavatelů a odběratelů, analýza sortimentu, a vnějšího prostředí firmy SHOCart a SWOT analýza pro vyjádření silných, slabých stránek firmy, příležitostí a hrozeb. V projektové části je vypracován samotný projekt marketingového plánu. Jsou zde vypracovány akční plány včetně časového harmonogramu a rozpočtů. Na závěr jsou zhodnocena rizika tohoto projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1265
Date: 2006-05-09
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šildová_2006_dp.pdf 1.830Mb PDF View/Open
šildová_2006_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
šildová_2006_op.doc 38Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account