Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s.r.o.
Author: Býčková, Kateřina
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá problematikou internetového marketingu, který v dnešní době patří mezi velmi důležité nástroje komunikace. Je zde popsán a zhodnocen současný internetový marketing značky Hamánek ve společnosti Hamé s.r.o. a porovnán s konkurencí. Cílem je vytvořit inovační projekt pro efektivnější prezentaci na Internetu, který bude mít vliv na konkurenceschopnost, zvýšení prodejů produktů Hamánek a postavení firmy na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12680
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 15185


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
býčková_2010_dp.pdf 4.135Mb PDF View/Open
býčková_2010_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
býčková_2010_op.pdf 870.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account