Komunikační strategie značky illy na trhu B2C v ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie značky illy na trhu B2C v ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Dvorská, Jitka
dc.date.accessioned 2010-07-19T11:45:32Z
dc.date.available 2010-07-19T11:45:32Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12698
dc.description.abstract Diplomová práce na téma "Komunikační strategie značky illy na trhu B2C v ČR", pojed-nává o vedení efektivní komunikační strategie pro konkrétní světovou značku kávy, která je distribuována také v ČR. Teoretická část pojednává o principech IMC a proměnných mar-ketingového mixu, které jsou nutné pro úspěšné plánování a provádění marketingové operace. Součástí teoretické části je také vymezení pojmu značka. Praktická část diplomové práce je postavena na průzkumu znalosti značky u koncového spotřebitele. Projektová část diplomové práce vychází ze zjištění, která vyplývají ze šetření o znalosti značky. Projektem diplomové práce je návrh kompletní komunikační strategie včetně konkrétních návrhů projektů, které by měly sloužit k naplnění stanového cíle - zvýšení povědomí o značce, její pozitivní vnímání cílovou skupinou s následným zvýšením obratu. cs
dc.format 86 s., 9 s. příloh cs
dc.format.extent 3370823 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject illy cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject produkt cs
dc.subject značka cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject illy en
dc.subject marketing communication en
dc.subject product en
dc.subject brand en
dc.subject communication strategy en
dc.title Komunikační strategie značky illy na trhu B2C v ČR cs
dc.title.alternative Illy brand communication strategy on B2C market in the Czech Rebublic en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Podlešák, Petr
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated The diploma thesis on the topic "Communication strategy of illy brand in B2C market in the Czech Republic" is focused on the implementation of the efficient communication strategy for the specific world coffee brand that is also distributed here in the Czech Re-public. Theoretical part of the thesis covers the key IMC principles and the variables of the marketing mix that are necessary for successful planning and realization of marketing campaigns. This part of the thesis further explains the term "brand". Practical part of the thesis is based on the research of the brand awareness amongst end users. The project part of the diploma thesis was compiled on the basis of the results of the brand awareness re-search. The diploma thesis project is a proposal of a complex communication strategy, including suggestion of particular projects that should facilitate achievement of the goal set - to improve the brand awareness, its positive perception by target group and to assure the subsequent increase of profit. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13773
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
dvorská_2010_dp.pdf 3.214Mb PDF View/Open
dvorská_2010_vp.pdf 59.59Kb PDF View/Open
dvorská_2010_op.pdf 59.78Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account