Možnosti tvořivého působení učitele na střední škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti tvořivého působení učitele na střední škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kašpárková, Svatava
dc.contributor.author Hanáková, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-13T17:05:50Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:05Z
dc.date.issued 2006-06-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1274
dc.description.abstract Cílem mé bakalářské práce je zjistit možnosti, za jakých může být na střední škole ve výuce odborného předmětu použito tvořivé vyučování. Ve svém prvním roce v pozici pedagoga jsem se snažila vyučovat předmět Ekonomie za pomoci tvořivých metod. To, co se mi povedlo, jaký je názor žáků na tvořivé vyučování, zda se jim tvořivé vyučování líbí jsem zjišťovala pomocí dotazníku. Odpovědi na otázky položené v dotazníku mi pomohou analyzovat mou výuku a budou sloužit jako podklady pro mé další pedagogické působení. cs
dc.format 58s., 20s. text. a obr. příloh cs
dc.format.extent 558432 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.06.2008
dc.subject tvořivost cs
dc.subject tvořivé vyučování cs
dc.subject tvořivý učitel cs
dc.subject aktivizující výukové metody cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject zpětná vazba cs
dc.subject creativity en
dc.subject creative teaching en
dc.subject creative teacher en
dc.subject actuate educational methods en
dc.subject questionnaire en
dc.subject feedback en
dc.title Možnosti tvořivého působení učitele na střední škole cs
dc.title.alternative Teacher's possibilities of creative activity at secondary grammar school en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2006-06-30
dc.description.abstract-translated In my bachelor work I want to find out possibilities how the creative teaching could be used at secondary grammar school. In my first year in position of teacher, I have tried to teach economics by using of creative methods. With help of questionnaire I have found out how my way of teaching was successful, how the students liked creative teaching, what is the student's attitude to creative teaching and answers to many other questions. The answers to the asked questions in this questionnaire will help me to analyze my teaching and serve me to my next educational career. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline Specialization in pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 4207
dc.date.assigned 2006-03-07
utb.result.grade A
local.subject středoškolští učitelé cs
local.subject kreativita cs
local.subject secondary school teachers en
local.subject creative ability en


Files in this item

Files Size Format View
hanáková_2006_bp.pdfBlocked 545.3Kb PDF View/Open
hanáková_2006_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
hanáková_2006_op.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account