Komunikační plán firmy PP AUTOCENTRUM

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán firmy PP AUTOCENTRUM

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační plán firmy PP AUTOCENTRUM
Author: Pilař, Pavel
Advisor: Kadlec, Jan
Abstract: Ve své práci se budu zabývat analýzou komunikačního mixu firmy PP AUTOCENTRUM, která se zabývá prodejem nových vozů a následným servisem ve městě Hranice. Mimo jiné poskytuje tato firma další služby, mezi které patří například vlastní autolakovna a klempírna, osobní i nákladní pneuservis, půjčovna vozidel, myčka vozidel a v neposlední řadě také nonstop asistenční služby zákazníkům. Ve svém plánu bych se ovšem rád soustředil na prodej nových vozů a následný servis. K dané problematice zpracuji patřičné analýzy a také analýzu konkurence v daném regionu. Na základě těchto následně zpracuji návrh na nové pojetí marketingové komunikace ve firmě včetně nástinu budoucího očekávaného vývoje. Konkrétní komunikační plán bude stanoven na rok včetně časového harmonogramu, rozpočtu a návrhu na měření efektivity jednotlivých komunikačních prostředků. Praktická část bude rozdělena do dvou oblastí. V první řadě se bude jednat o prodej nových vozů, v další části bude řešena problematika servisních prací a ostatních služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12765
Date: 2010-04-27
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 15804


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pilař_2010_bp.pdf 3.380Mb PDF View/Open
pilař_2010_vp.doc 3.623Mb Microsoft Word View/Open
pilař_2010_op.pdf 301.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account