Analýza spokojenosti návštěvníků restauračního zařízení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti návštěvníků restauračního zařízení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Měchová, Linda
dc.date.accessioned 2010-07-19T15:35:32Z
dc.date.available 2010-07-19T15:35:32Z
dc.date.issued 2010-05-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12790
dc.description.abstract Bakalářská práce je rozdělena do pěti částí. Obsahuje teoretická východiska související se zpracovanou tématikou, je v ní charakterizována společnost Retro pub & café bar a její marketingový mix služeb. Dále je popsán provedený marketingový výzkum, jeho průběh, realizace a následuje vyhodnocení provedeného výzkumu, shrnutí výsledků šetření a doporučení společnosti, která jsem stanovila na základě zjištěných skutečností. cs
dc.format 65 s., 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 727248 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject analýza marketingového mixu cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketing mix of services en
dc.subject satisfaction of customers en
dc.subject analysis of marketing mix en
dc.subject marketing research en
dc.title Analýza spokojenosti návštěvníků restauračního zařízení cs
dc.title.alternative Analysis of customers satisfaction of a restaurant en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated The Bachelors Thesis is divided into 5 parts. It includes theory relating to the above topic including of "Retro Pub & Café Bar" and its marketing methods. The Thesis also includes a description of the market research that was performed. It shows the various phases that followed the market research - realization; followed by evaluation; then a summary of the investigation; and finally recommendations for the company based upon my findings and research. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13679
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
měchová_2010_bp.pdf 710.2Kb PDF View/Open
měchová_2010_vp.pdf 54.13Kb PDF View/Open
měchová_2010_op.pdf 60.76Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account