Návrh marketingové komunikace Pokrývačského muzea

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové komunikace Pokrývačského muzea

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Máčová, Hana
dc.date.accessioned 2010-07-19T16:49:17Z
dc.date.available 2010-07-19T16:49:17Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12904
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce "Návrh marketingové komunikace Pokrývačského studia" je zpracování podkladů z oblasti marketingová komunikace ke studii proveditelnosti projektu realizace Pokrývačského muzea. Bakalářská práce je rozdělena do částí teoreticko-metodologické (teorie marketingové komunikace muzeí), analyticko-praktické (situační analýza Pokrývačského muzea, marketingový výzkum u podobných institucí) a projektové (návrh marketingové komunikace Pokrývačského muzea). Přínosem této práce je vyuţití teoretických a zjištěných poznatků z marketingového výzkumu v oblasti marketingové komunikace muzeí pro vypracování rámcového projektu návrhu marketingové komunikace Pokrývačského studia. Tato práce je ukázkou řešení poţadavku organizace, které by bylo moţno aplikovat i na obdobná podniková muzea. cs
dc.format 60 s., 16 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2659499 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject První chodská stavební společnost cs
dc.subject spol. s.r.o. cs
dc.subject PRVNÍ CHODSKÁ cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Pokrývačské muzeum cs
dc.subject První chodská stavební společnost en
dc.subject spol. s r. o en
dc.subject PRVNÍ CHODSKÁ en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing research en
dc.subject roofer museum. PODĚKOVÁNÍ en
dc.title Návrh marketingové komunikace Pokrývačského muzea cs
dc.title.alternative Marketing communication suggestions for Roofer museum en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2010-05-28
dc.description.abstract-translated Main tasks of this bachelor thesis: "Marketing communication suggestions for Roofer museum" are completing of different marketing communication sources for feasibility study of Roofer museum project. Bachelor thesis is divided into three parts. First one is theoretic and methodology part (Theory of marketing communication for museums), second one is analytic and practical part (situation analysis of Roofer museum, marketing research among similar institutions) and last part is project part (Marketing communication suggestions for Roofer museum). Main benefits are in theoretic and founded facts utilization from marketing researc in area of museum's marketing communication. These were used for elaborating of Marketing communication suggestions for Roofer museum project. This work is a solution of company demands and can apply to similar company narrow oriented museums. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13704
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
máčová_2010_bp.pdf 2.536Mb PDF View/Open
máčová_2010_vp.pdf 53.61Kb PDF View/Open
máčová_2010_op.pdf 57.56Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account