Etická samoregulace reklamy na alkoholické nápoje v České republice

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Etická samoregulace reklamy na alkoholické nápoje v České republice

Show full item record

No preview available
Title: Etická samoregulace reklamy na alkoholické nápoje v České republice
Author: Součková, Jitka
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Bakalářská práce zpracovává téma etické samoregulace v prostředí české reklamy na alkoholické nápoje. Konkrétně se zaměřuje na prvotní samoregulační nástroj ? etický kodex. Zabývá se hledáním řádu a struktury etiky v této oblasti. Ve vertikální linii srovnává a objektivně posuzuje obsah vybraných etických kodexů. Cílem práce je prostřednictvím srovnávací analýzy odhalit vzájemné vazby a odlišnosti mezi kodexy z jednotlivých úrovní etiky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12986
Date: 2010-05-10
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13690


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
součková_2010_bp.pdfBlocked 11.77Mb PDF
součková_2010_vp.pdf 54.23Kb PDF View/Open
součková_2010_op.pdf 62.70Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account